sopii sopii
74
BLOG

Żal

sopii sopii Polityka Obserwuj notkę 0

Może mi tu ktoś odpowiedzieć co robił poseł Schetyna od roku 2007 ?  Nie pytam o lata wcześniejsze bo interesuje mnie tylko ten okres  gdy  PO  było jeszcze  opozycją i potem gdy rządziło. Gdzie był  gdy marszałkiem sejmu byli Chlebowski, Komorowski, Kopacz, Niesiołowski,  czy ten człowiek jak KODol Kijowski spał cały czas  i dopiero w październiku 2015 roku się obudził?  Nagle zaczął myśleć? No cóż ja pamiętam doskonale  jak w/w  wyłączali mikrofony posłom opozycji, jak wywalali  podpisy ludzi,  jak łazili po cmentarzach, śmietnikach  i się umawiali.  Nagle Schetyna i pozostali z PO  doznali olśnienia i wiedzą komu ile dać, jak poprawić gospodarkę, a tak naprawdę pluł się dziś w sejmie aby tylko jego przyjaciołom z eSB i UB  nie zabrano kasy. Kurcze, nawet  z kartki ten człowiek nie umie wysławiać  się,  żal patrzeć na kogo Polacy głosują,  żal  patrzeć. Obecna opozycja  to nie licząc Kukiz15   dno, tzw elyty, a  dla  mnie  to  margines  który przez 8 lat nakradł tyle  że  może  udawać wielkich panów, a tak naprawdę to "słoma z butów im wystaje. Marszałek Kuchciński to przy nich człowiek, oaza spokoju i kultury.

sopii
O mnie sopii

"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka