sopii sopii
186
BLOG

Głupota czy idiotyzm?

sopii sopii Polityka Obserwuj notkę 6

Wraże media, które są finansowane przez  naszych "przyjaciół" przeinaczają wszystko.  Kłamią, wycinają, dopasowują, modelują wszelkie wypowiedzi rządu, polityków PiS i sympatyków PiS, nie mówiąc o prezydencie Andrzeju Dudzie. Tak manipulują ludźmi , którzy ich słuchają że to aż razi. Idą wręcz na bezczelnego, szczególnie to widać w programach informacyjnych TVN, Polsatu i GW. Wszak "ciemny lud" wszystko kupi. Teraz nawet festiwal w Opolu zohydzają,  szkoda że część artystów  zaczęła się polityką zajmować. Niestety śpiewanie czy granie lepiej im wychodzi, a tak stracą sporo sympatyków. Ja np  straciłam zaufanie do Kayah, wcześniej do Stuhrów, Olbrychskiego, myślałam że Oni szanują swoich słuchaczy,  niestety zawiodłam się. 

sopii
O mnie sopii

"Prawdziwa cnota krytyk się nie boi."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka